Ik heb een vraag over Lost monkey, misschien weet iemand van jullie dat wel. Ik heb die spelletje met die vallende banana's en mango's enz uitgespeeld tot max. level. Normaal liet ie altijd zien dat als k het uitgespeeld had, ook ervaring omhoog ging, maar nu niet meer. Weet misschien iemand of het wel omhoog gaat of niet meer of moet ik andere spelletjes spelen?
,.Joey., zegt:
Nice! Ik zag het op Gerben's mobiel, jij was op bezoek geweest. Ik train zijn aap en heb jouw aap gechallenged.
Hebben jullie eigenlijk ooit een oranje slang gezien bij dat spelletje met die boxen en bananen?
Ik zag gerben ook xd
Nop, ik speel dat spelletje bijna niet, ben ik heel slecht in
Btw, ik vind echt dom dat je die kokosnoten en goud alleen in het spel zelf kan gebruiken, als je het zou kopen, en het dan in je habbo inventaris verscheen, zou het veel leuker zijn
Wanneer je op een gegeven moment bij een minigame level 10 bereikt, krijg je daar geen EXP punten meer voor. Wel goudmunten dacht ik. Ik vind het een leuk spelletje en sinds de aanschaffing van mijn Ipod kan ik het spelletje dus ook spelen, hoewel ik het nu al weer verwijderd heb omdat ik hem heb uitgespeeld en je er dus verder niks meer mee kunt.
bbotje6 zegt: ,.Joey., zegt:
Nice! Ik zag het op Gerben's mobiel, jij was op bezoek geweest. Ik train zijn aap en heb jouw aap gechallenged.
Hebben jullie eigenlijk ooit een oranje slang gezien bij dat spelletje met die boxen en bananen? Een oranje slang?!
Als je het spelletje start krijg je zo'n schermpje met daarin uitleg. Je moet een rotte banaan, bom en oranje slang weg swipen, maar die laatste heb ik nog nooit gezien.
,.Joey., zegt: bbotje6 zegt: ,.Joey., zegt:
Hebben jullie eigenlijk ooit een oranje slang gezien bij dat spelletje met die boxen en bananen? Een oranje slang?!
Als je het spelletje start krijg je zo'n schermpje met daarin uitleg. Je moet een rotte banaan, bom en oranje slang weg swipen, maar die laatste heb ik nog nooit gezien.
Ik wel, bij de laatste uitbereiding van de game. Wanneer je die slang niet weg swipet maar in je box duwt gaat er tijd vanaf.
Ik vind dat banaan-doos spel zo dom, is ook de enige game die ik amper tot niet heb gedaan. Lost Monkey laat ik wél op mijn iPod staan :P Bijvoorbeeld met die gratis pinguïn met dit jaar kerstmis en die pompoen met halloween.
It's not about the money, money, money... wait... it is.
Jesper2306 zegt:
Ik vind dat banaan-doos spel zo dom, is ook de enige game die ik amper tot niet heb gedaan. Lost Monkey laat ik wél op mijn iPod staan :P Bijvoorbeeld met die gratis pinguïn met dit jaar kerstmis en die pompoen met halloween.
k ben mee eens met elke woord xdd
@Joey, ik ging vandaag ook dat laatste uitbreiding voor t eerst spelen, en ik zag inderdaad wat thomie al zei een oranje slang daar, had ff een screen gemaakt xd
!tHoOmIe! zegt:
Ik wel, bij de laatste uitbereiding van de game. Wanneer je die slang niet weg swipet maar in je box duwt gaat er tijd vanaf.
Ilya1998 zegt:
@Joey, ik ging vandaag ook dat laatste uitbreiding voor t eerst spelen, en ik zag inderdaad wat thomie al zei een oranje slang daar, had ff een screen gemaakt xd
Ik heb dit ook eens proberen te downloaden op mijn smartphone, alleen, ik kan 'm niet downloaden.
Ik kan 'm trouwens al niet eens tussen de Market vinden. Misschien ligt dit aan mijn mobiel...
Ik heb een Samsung Galaxy Ace.
Geplaatst op: 31-01-2012, 23:04 (Gewijzigd op: 31-01-2012, 23:04)Re: Lost Monkey
Super-Sandertje zegt:
Ik heb dit ook eens proberen te downloaden op mijn smartphone, alleen, ik kan 'm niet downloaden.
Ik kan 'm trouwens al niet eens tussen de Market vinden. Misschien ligt dit aan mijn mobiel...
Probeer via je mobiel even dit link, misschien werkt t..
Ilya1998 zegt: Super-Sandertje zegt:
Probeer via je mobiel even dit link, misschien werkt t..
'K zal het morgen eens proberen..
Geplaatst op: 28-02-2012, 11:38 (Gewijzigd op: 28-02-2012, 11:39)Re: Lost Monkey
,.Joey., zegt:
Kan het deurtje open en dicht? .. Kan de aap er in? Ik denk dat ze zoiets al 'interactief' noemen..
Dacht ik ook, maar hoe doe je dat.. Als je op dat huisje klikt gaat je aapje gewoon ernaast staan, en als je dubbelklikt gebeurt er niks....